Tungt er godt – sådan gør du din virksomhed tiltrækkende

Der er en grund til, at vi i erhvervslivet hylder de tunge drenge, og der er en grund til, at de kaldes sådan. De tunge drenge, som Lego og Mærsk, har nemlig tyngde. Ledelse og medarbejdere er på bølgelængde og har en fælles forståelse af både mening, retning og relevans. Og vi andre ved, hvad de står for, og hvad de vil os. Derfor er de tiltrækkende.

De tiltrækker både kunder, medarbejdere, investorer og opmærksomhed, og det er der hverken hemmeligheder eller hokus pokus i. Faktisk er det lige så naturligt som tyngdeloven. De tunge drenge udnytter nemlig Den Kommunikative Tyngdelov – også selvom de ikke kender den. Men det gør vi, for vi har opdaget den, og vi brænder for at fortælle dig om den, så du også kan lære at udnytte den og få det optimale ud af den.

publikum

 

Gravity hjælper virksomheder og organisationer med at finde – og give – mening. En ofte overset disciplin, men en afgørende konkurrenceparameter i langt de fleste markeder, hvor produkter og ydelser og markedsføringen af dem er så generisk, at ingen kender forskel på, hvem der er hvem, og hvorfor man skal vælge den ene frem for den anden. Din tyngde, dit formål, din mening med at gøre det, du gør, er det eneste, der i virkeligheden kan adskille dig fra alle de andre. Og hvem vil ikke gerne det?

Søren Schnedlers foredrag, Tungt er godt, giver en motiverende og inspirerende introduktion til Den Kommunikative Tyngdelov, og til hvordan din virksomhed kan arbejde målrettet med den, så I ikke bare trækker på samme hammel, men også i samme retning. Foredraget kan blive den vigtigste time i dit indeværende regnskabsår og begyndelsen på en bedre måde at udvikle din virksomhed på.

Foredraget med efterfølgende debat koster 20.000 kr., men hvis du booker dit foredrag inden den 31. marts får du 25 pct. rabat. Send en mail til ss@centerofgravity.dk eller ring 4036 2829.

 

GemGem

Søren Schnedler - Gravity, Gravity Thinking, Konfluent, Messbar

Søren Schnedler

På visitkortet står “Strategi og Koncept” i stedet for en titel, og det dækker ganske godt. Jeg har beskæftiget mig med kommunikation på alle niveauer gennem snart ganske mange år. Det har ført til mange indsigter og ikke mindst opdagelsen af Den Kommunikative Tyngdelov.

Tilmeld dig Gravity Post og modtag en gratis smagsprøve fra min bog

Få en nogenlunde regelmæssig opdatering direkte ind i din mailboks. Her vil jeg inspirere med egne og andres betragtninger på kommunikation og ledelse.

Scroll to Top