Skyd året i gang med en tur på vægten

Del på linkedin
Del på facebook
Del på twitter
Del på email

2015 er skudt i gang, og nytårsforsætterne er så friske, at de holder endnu. Det samme gælder de ambitiøse planer og mål, som du sikkert allerede har lagt for din virksomhed i det nye år. Planer og mål for udvikling, effektivisering, omsætning osv.

Nytårsforsætter bliver ofte erklæret i affekt og når aldrig at rodfæste sig i virkeligheden, før januars hverdag rammer os som en kold klud i ansigtet. Sådan må det ikke gå med dine planer. De skal ikke ende i rendestenen sammen med nytårsforsætterne og de andre regnvåde rester fra en god nytårsaften. Planer og mål er til for at blive opnået, overholdt og indfriet. I virkeligheden.

Og det kan de blive, hvis de er fælles gods i virksomheden og hviler på et solidt fundament. Hvis I sammen har den tyngde, der skal til for at opnå resultater – for at trække på samme hammel og i samme retning. Vores opfordring er at få det tjekket.


kig naermere paa 1

Så vi har lavet en lille test med 7 simple spørgsmål. Hvor godt er jeres fundament for at indfri planerne og nå målene for 2015? Hvad er din og din virksomheds aktuelle kampvægt. Og vi siger på forhånd: Tungt er godt!

Hvis du tager testen, kan du – udover et par aha-oplevelser undervejs – være heldig at vinde et foredrag, Tungt er godt – sådan øger du virksomhedens tiltrækningskraft, til en værdi af 20.000 kr. Mindst! Det kan du bruge, som du ønsker. Måske til at give din ledergruppe et inspirerende spark ind i 2015, eller måske mangler du det helt rigtige oplæg til årets første arrangement i dit erhvervsnetværk. Foredraget giver inspiration til både udvikling og drift af din virksomhed i 2015.

God fornøjelse med testen.

Lad os sammen sørge for, at det bliver et godt, nyt år.

Se også vores film om, hvorfor nogle mennesker, brands og virksomheder er mere tiltrækkende end andre?

 

GemGem

GemGem

Søren Schnedler - Gravity, Gravity Thinking, Konfluent, Messbar

Søren Schnedler

På visitkortet står “Strategi og Koncept” i stedet for en titel, og det dækker ganske godt. Jeg har beskæftiget mig med kommunikation på alle niveauer gennem snart ganske mange år. Det har ført til mange indsigter og ikke mindst opdagelsen af Den Kommunikative Tyngdelov.

Tilmeld dig Gravity Post og modtag en gratis smagsprøve fra min bog

Få en nogenlunde regelmæssig opdatering direkte ind i din mailboks. Her vil jeg inspirere med egne og andres betragtninger på kommunikation og ledelse.

Scroll til toppen