Tyngde
Når det du kan, det du vil, og det du tror på, er tydeligt i alt, hvad du siger og gør.
Tydelighed
Når jeg ved, hvad du vil have mig til at gøre for dig eller med dig. Og hvorfor.
Mening/relevans
Giver du mening, og er du relevant for mig lige nu? Jo større mening/relevans, jo mindre afstand.
Du skal have noget i centrum
Dit tyngdepunkt er funderet i alt det du kan, vil og tror på. Det skal du og alle dine kolleger kende. Og hvis ikke I kender det – og arbejder ud fra det skal I i gang med at arbejde. Det skal findes frem. Ikke findes på.
I Tyngdepunktet finder du virksomhedens mission og vision. Men næsten endnu mere vigtigt finder du ambitionen og passionen. Det du og virksomheden brænder for. For kun hvis brænder for noget kan du tænde andre.
Tyngdepunkt
=
Balance
Eksekvering
=
Resultater
Tilmeld dig Gravity Post og modtag en gratis smagsprøve fra min bog
Få en nogenlunde regelmæssig opdatering direkte ind i din mailboks. Her vil jeg inspirere med egne og andres betragtninger på kommunikation og ledelse.