Den kommunikative tyngdelov

Tyngde

Når det du kan, det du vil, og det du tror på, er tydeligt i alt, hvad du siger og gør.

Tydelighed

Når jeg ved, hvad du vil have mig til at gøre for dig eller med dig. Og hvorfor.

Mening/relevans

Giver du mening, og er du relevant for mig lige nu? Jo større mening/relevans, jo mindre afstand.

Du skal have noget i centrum

Dit tyngdepunkt er funderet i alt det du kan, vil og tror på. Det skal du og alle dine kolleger kende. Og hvis ikke I kender det  – og arbejder ud fra det skal I i gang med at arbejde. Det skal findes frem. Ikke findes på.

I Tyngdepunktet finder du virksomhedens mission og vision. Men næsten endnu mere vigtigt finder du ambitionen og passionen. Det du og virksomheden brænder for. For kun hvis brænder for noget kan du tænde andre. 

Elementerne i
den kommunikative tyngdelov

Ved at definere det du …

Og gørE det tydeligt i alt, hvad du …

Skaber du bedre …

Resultater
Brand
Produkter
Tyngde
Processer
Tiltrækning
Kultur

Strategi

=

Retning

Tyngdepunkt

=

Balance

Eksekvering

=

Resultater

Tilmeld dig Gravity Post og modtag en gratis smagsprøve fra min bog

Få en nogenlunde regelmæssig opdatering direkte ind i din mailboks. Her vil jeg inspirere med egne og andres betragtninger på kommunikation og ledelse.

Gravity forside PR blueBackground
Scroll to Top