Det handler om at have tyngde

Og du har tyngde, når det du vil, det du kan, og det du tror på er tydeligt i alt hvad du siger og gør.

Det handler om at have tyngde

Og du har tyngde, når det du vil, det du kan, og det du tror på er tydeligt i alt hvad du siger og gør.

Det handler om at have tyngde

Og du har tyngde, når det du vil, det du kan, og det du tror på er tydeligt i alt hvad du siger og gør.

Det handler om at have tyngde

Og du har tyngde, når det du vil, det du kan, og det du tror på er tydeligt i alt hvad du siger og gør.

Da mit æble faldt

Jeg har altid være optaget af, hvad, der virker i kommunikation. Substans og kerne frem for overflade og staffage. Det ledte mig hen til opdagelsen af Den Kommunikative Tyngdelov. Tiltrækningskraft, tyngde og afstand. Det giver totalt mening for mig. En mening, som jeg hver dag prøver at give videre. 

Søren Schnedler - Gravity, Gravity Thinking, Konfluent, Messbar

Elementerne

Den Kommunikative Tyngdelov kan se meget indviklet og uforståelig ud. Ikke mindst, når det står på matematisk formel. Men den indeholder helt enkelt 3 elementer.

Tyngde

Tiltræknings-
kraft

Afstand

Tyngde

Tyngde kommer med konsistens og integritet. Når alt hvad virksomheden siger og gør er funderet i virksomhedens Tyngdepunkt.

Tiltræknings-
kraft

Din  – og din virksomheds tiltrækningskraft er afhængig af 2 elementer. Hvor tydelig er du og hvor meget giver du mening for dit publikum.

Afstand

Hvordan måler man mental afstand? Det handler om, hvor meget du har sammen med dit publikum og hvor meget de tror på dig – vil dig.

Tyngde kommer med konsistens og integritet. Når alt hvad virksomheden siger og gør er funderet i virksomhedens Tyngdepunkt.

Din  – og din virksomheds tiltrækningskraft er afhængig af 2 elementer. Hvor tydelig er du og hvor meget giver du mening for dit publikum.

Hvordan måler man mental afstand? Det handler om, hvor meget du har sammen med dit publikum og hvor meget de tror på dig – vil dig.

Find din virksomheds Tyngdepunkt

Det er god forretning at finde sin virksomheds Tyngdepunkt. Når du kender det, vil selv de svære beslutninger blive lettere. For dig og resten af organisationen. Det handler om ledelse. Og din ledelse bliver stærkere i takt med din evne til at kommunikere klart. 

Hvis du kun spiller på den korte bane – så får du kun små sejre.

Søren Schnedler, Gravity

Fra kernen og ud

Alt hvad jeg beskæftiger mig med handler om kommunikation.

Mit faglige virke står på 3 ben. Udover Gravity, der har den strategiske indgang til kommunikation og ledelse, så er jeg founding partner af 2 andre virksomheder.

Det skal være målbart og mærkbart. Med en analytisk, systematisk og datadrevet tilgang  flytter vi  virksomheder og markedsandele. Det skaber retning og bedre forretning.

Vi hjælper b2b virksomheder med at etablere og drive et content marketing program, der øger virksomhedens on-line tilstedeværelse og skaber trafik og leads til salgsarbejdet.

Lyst til at mødes?

Hvis du er blevet nysgerrig på noget af det, du har læst her, så send mig en mail og lad os tage en kop kaffe sammen.

Tilmeld dig Gravity Post

Få en nogenlunde regelmæssig opdatering direkte ind i din mailboks. Her vil jeg inspirere med egne og andres betragtninger på kommunikation og ledelse.